Η ομάδα της Aprilia ανήκει σε αυτές που απολαμβάνουν κάποια προνόμια, αφού δεν έχει συχνές παρουσίες στο βάθρο των νικητών. Ένα από αυτά τα προνόμια είναι πως μπορεί να κάνει δοκιμές με τους επίσημους αναβάτες της σε οποιαδήποτε πίστα θέλει, αρκεί να μην ακολουθεί αγώνας στην πίστα αυτή, τις επόμενες δύο εβδομάδες. Εκμεταλλευόμενη τον κανονισμό αυτόν, θα γίνει η δεύτερη ομάδα του MotoGP που θα κάνει δοκιμές μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων λόγω της πανδημίας Covid19. Θα βρεθεί στην πίστα του Misano, στην Ιταλία στις 10 και 11 Ιουνίου. Θα οδηγήσει ο δοκιμαστής της ομάδας, Bradley Smith, ο οποίος κατά πάσα πιθανότητα θα οδηγεί τη δεύτερη μοτοσυκλέτα της ομάδας στους αγώνες, μέχρι να βγει οριστική απόφαση στην υπόθεση του Iannone που έχει δεχθεί ποινή αποκλεισμού 18 μηνών για dopping αλλά έχει προσφύγει στο CAS.

Η νέα μοτοσυκλέτα της Aprilia, η RS-GP του 2020 έκανε εντυπωσιακό ντεμπούτο στις δοκιμές του της Sepang και του Qatar αλλά εμφάνισε και προβλήματα αξιοπιστίας στον κινητήρα της. Αρχικά, η Dorna στην προσπάθεια μείωσης του κόστους λόγω της πανδημίας, ανακοίνωσε το πάγωμα της εξέλιξης των κινητήρων και το σφράγισμα τους στις προδιαγραφές του Μαρτίου, δηλαδή των δοκιμών του Qatar. Αυτό θα ήταν καταστροφικό για την Aprilia που δε θα μπορούσε να λύσει τα προβλήματα της . Όμως τελικά, το σφράγισμα σε προδιαγραφές Μαρτίου ισχύει μόνο για τις Honda, Ducati, Yamaha και Suzuki και όχι για την ΚΤΜ και την Aprilia που είναι οι κατασκευαστές που απολαμβάνουν τα σχετικά προνόμια.

sports.ert.gr.